.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جبهه اصولگرايان مستقل گيلان با صدور بيانيه اي اعلام موجوديت كرد
متاسفانه در استان گيلان به علت اينكه تشكيل جبهه متحد اصولگرايان به صورت منسجم ايجاد نشد و در آن برآيند اصيل ترين ، پخته ترين ، بهترين ، مقبولترين و متعهدترين نيروهاي اصولگرا شكل نگرفت، بيشك بعيد به نظر ميرسد كه ...
جبهه اصولگرايان مستقل گيلان با صدور بيانيه اي اعلام موجوديت كرد

جبهه اصولگرايان مستقل گيلان با صدور بيانيه اي ضمن اعلام موجوديت آورده اند:متاسفانه در استان گيلان به علت اينكه تشكيل جبهه متحد اصولگرايان به صورت منسجم ايجاد نشد و در آن برآيند اصيل ترين ، پخته ترين ، بهترين ، مقبولترين و متعهدترين نيروهاي اصولگرا شكل نگرفت، بيشك بعيد به نظر ميرسد كه به سرانجام مناسبي برسد.

بسمه تعالي

(بيانيه جبهه اصولگرایان مستقل استان گيلان)
اصولگرايان به دينداري روشن‌بينانه و التزام عملي به آن و به پرهيز از سطحي‌نگري و خرافه‌گرايي و سست‌انديشي است؛ اصولگرايان به رشد اقتصادي مستمر و پايدار كه فاصله‌ها را كم و فرصت‌ها را براي مردم برابر كند و متجاوزان به ثروت ملي را مهار و عدالت را در بدنه و اركان نظام اقتصادي رواج دهد ملتزم هستند ؛ اصولگرايان تكامل استقلال سياسي كشور و تعميق و ترويج مردمسالاري ديني را دوشادوش استقلال اقتصادي و فرهنگي آن جست‌وجو مي‌كنند و در اين ارتباط در همه عرصه‌ها به پيگيري جهادي عملي و علمي قائل هستند؛ اصولگرايان به تامين آزادي و آزادانديشي باور دارند و معتقدند بدون آن‌ها رشد اجتماعي، علمي و فكري و فلسفي امكان ‌ناپذير است و بر همين مبنا نيز از تامين و تثبيت و صيانت از آزادي توام فرد و جامعه دفاع و بر ضرورت نگرش جامع به حقوق شهروندي و عدالت تاكيد مي‌كند؛اصولگرايان تحت هيچ شرايطي تعاملات قانوني و تكاليف ملي خويش را تحت الشعاع تمايلات و علائق حزبي و گروهي و جناحي قرار نميدهند به نحوي كه همواره اين اصل حاكم باشد كه "مماشات" و "مدارا" در اصولگرايي جايي ندارد.
"اصولگرايان مستقل" هويت اسلامي، انقلابي و ايراني خود را ساماندهي مي‌كنند و مرز تمايل آنان با ديگران هم در رعايت عملي همين منويات و آموزه‌هاست كه به جاي نگاهي سطحي و قالبي به مسائل از نگرشي عميق و محتوايي به آن‌ها برخوردار است.
اين اصولگرايي مي‌تواند به رسوايي جريانات روشنفكري كاذب سنت گريز، ليبرال و سكولار از يك سو و متحجران و دين به دنيا فروشان و وامداران به كانون‌هاي ثروت و قدرت از سوي ديگر بينجامد و خيل مشتاقان به انديشه و چارچوب فكري امام‌خميني (ره) و مقام معظم رهبري را به اعماق و لايه‌هاي زيرين اين انديشه‌ها رهنمون شود. به نحوي كه در اين قالب‌ها همواره با در معرض اصلاح روش و حفظ اصول بنيادي جامعه اسلامي بودن، اسوه و الگو و نمونه‌اي برخوردار از هويت اسلامي و ايراني همراه با رشد فضائل معنوي و متصف به زائل شدن كمبودهاي مادي و محروميت‌هاي اقتصادي از جامعه باشيم.
لذا ما جمعي از اصولگرايان مستقل استان گيلان پس از بررسیها و تحقیقات به عمل آمده از طرف طیف وسیعی از فعالین سیاسی و اجتماعی ،بویژه دانشجویان اصولگرای این خطه از کشورمان به این جمع بندی رسیدم که در شرایط نسبتاً حساس کنونی و با چالشهای خارجی و داخلی پیش روی کشور ،بویژه انتخابات حساس مجلس هشتم ، پیوستن و حمایت فکری و سیاسی قاطع از تشکل اصولگرایان مستقل ،با توجه به مبانی فکری و اصولگرایی مبتنی بر واقعیت های این جریان ، می تواند راه را برای رسیدن به آرمانهای والای انقلاب و ارزشهای اسلامی و ملی هموار نماید .
متاسفانه در استان گيلان به علت اينكه تشكيل جبهه متحد اصولگرايان به صورت منسجم ايجاد نشد و در آن برآيند اصيل ترين ، پخته ترين ، بهترين ، مقبولترين و متعهدترين نيروهاي اصولگرا شكل نگرفت، بيشك بعيد به نظر ميرسد كه به سرانجام مناسبي برسد،از طرفي مجموعه جلساتي كه بعنوان همگرايي و هماهنگي با حضور گروه ها و افراد صرفاً سياسي شكل ميگيرد بعلت عدم سازكار مناسب ، عدم اعتماد كافي و مبداء شروع نامناسب دچار چالش است.
لذا تشكيل جبهه اي با عنوان اصولگرايان مستقل گيلان مي تواند به ايجاد برآيندي از همه دلسوزان واقعي استان و به دور از حمايت هاي خاص از افراد و توجه به خط مشي اصولگرايي با تعريف مد نظر مقام معظم رهبري باشد، مي تواند گامي در راستايي شايسه سالاري و وحدت آفريني باشد.
بدین منظور جمع ما که همواره چه بعد و چه قبل از انقلاب حضوری فعالانه و تأثیر گذار در تحولات سیاسی و اجتماعی ایران داشته اند، با درکی صحیح از ویژگیهای محلی و مردمی این منطقه ،حضور خود را به عنوان نیروی تأثیر گذار در تصمیم گیری های خرد و کلان آینده در ذیل عنوان جبهه اصولگرايانت مستقل اعلام مي نمایيم.
انشاالله در آينده نزديك ضمن برگزاري اولين نشست مطبوعاتي و و ارائه ديدگا ها و نظرات جبهه؛ نخستين نشست سراسري جبهه اصولگرايان مستقل استان گيلان را برگزار خواهيم نمود.


روابط عمومي جبهه اصولگرايان مستقل استان گيلان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 18 آذر 1386
مگه جنگه که جبهه تشکیل می دهید ؟
مردم دوست ندارند که جناحهای سیاسی برای کسب قدرت و ثروت با یکدیگر بجنگند ! مانند کاندیداهای مستقل باشید که اگر مورد اعتماد و محبت مردم بودید نیاز به وابستگی به حزب و ... نداشته باشید و تنها به خداوند توکل کنید .
شهروند ساروی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.